Kezd jól a nyarat! Használd a Thirashop10 Kuponkódot és mindenre 10% kedvezményt kapsz!

Kérdésed van? Írj nekünk! thirashopugyfelszolgalat@gmail.com

Ügyfélszolgálat

Kedves Vásárlónk!

Kérjük a gyorsabb ügyintézés érdekében kizárólag az ugyfelszolgalat@shopshop.hu ügyfélszolgálati email címet használja.

Mielőtt bármilyen kérdése, észrevétele merülne fel, kérjük olvassa el az alábbiakat.

Hogyan vásároljunk?

 

A rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a működési és vásárlási szabályzatot és az ÁSZF-et, valamint tisztában van a vásárlás menetével.

Előfordulhat, hogy azt látja egy terméknél, hogy raktáron van, de mégsem tudjuk Önnek elküldeni. Ez azért lehet, mert percről-percre változik az árukészletünk és a rendszerünk nem automatikusan frissül. Kollégáink a rendelése feldolgozását követően értesítik róla, ha esetleg valamelyik terméket nem tudjuk elküldeni Önnek.

A rendelés kiszállítása 5-7 munkanap, egyes termékeknél 14-20 munkanap. Nézze meg minden esetben a termék adatlapját.

 

A vásárlás lépései a következők:

1. Kattintsunk a Vásárlás gombra a termék oldalán, vagy a kívánt termék dobozában a termékkategóriákban / főoldalon.

2. A termék hozzáadásra kerül a kosárhoz.

3. A kosárban ki kell választani a megfelelő szállítási és fizetési módot.

4. A következő lépésben ki kell tölteni a megrendelőlap mezőit.

5. Végül a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíteni kell a megrendelést.

Van lehetőség az Önök cégének székhelyén vásárlásra?

Csomagküldő Áruház vagyunk így kizárólag csomagküldés útján értékesítjük termékeinket.

Mennyi a csomagküldés költsége?

GLS futárszolgálat díja:1390,-Ft. Foxpost és Csomagküldő.hu: 1190,-Ft

Mennyi a termékcsere szállítási díja?

A cseretermék kiszállítási költségét a Thirashop fizeti.

A viszaküldött terméket szervizünk megvizsgálja, és ha nincs a terméknek baja úgy az ismételt kiszállítási díj értékét a Vevőnek kell utánvéttel megfizetni. (1.390,-Ft) Mivel ebben az esetben az nem minősül cserének. Webáruházunk csak a hibás termékek csere kiszállítási díját vállalja.   

Mennyi a házhozszállítási idő?

Az áruk kiszállítása a rendelés beérkezésétől számított 5-7 munkanapon belül történik.

Lehet változtatni a már leadott megrendelésen?

A leadott megrendeléseken csak akkor tudunk változtatásokat végrehajtani, ha még nem került csomagolásra. Erről az Ügyfélszolgálaton keresztül mailban tud érdeklődni.

Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

A szállítási cím változásait az Ügyfél az adatmódosítás menüpontnál tudja állítani.

Visszaadhatom a már megvásárolt terméket (kipróbálási garancia)?

Biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, valamint az áru indoklás nélküli visszaküldésének lehetőségét. A szerződéstől elállni a megvásárolt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetséges, illetve a megrendelés és a termék átvétele közötti időben is élhet elállási jogával. Amennyiben az áru az Ön elvárásainak nem felelt meg, azt saját költségen, eredeti csomagolásában (a dobozt fóliázva, vagy papírba csomagolva) az alábbi címre kell visszaküldenie postán maradó jelzéssel normál postai csomagként.(10 napos megőrzéssel.)

címünk:  Varga Zsolt   Vecsés 2 posta. (2222 Vecsés, Arany János utca 43.) 

A feladáshoz a postán megadható adatok:

thirashopugyfelszolgalat@gmail.com  tel.: 06/30-582-0421    

Kérjük, írja rá egy papírra a következőket és a papírt tegye a csomagba:

rendelésszám:            számlaszám:

VISSZAUTALÁST KÉREK, és a bankszámlaszámot is írja rá ahova a visszautalást kéri.

Csak normál csomagot áll módunkban átvenni, utánvéteset vagy portósat nem.

Az egyszerűbb ügyintézés érdekében a postán kapott csomagazonosítót emailben megírni szíveskedjen.  (Ha nem írja meg a csomagazonosítót, akkor a posta NEM adja ki nekünk a csomagot!)

A visszautalás a csomag beérkezésétől számított 14 napon belül megtörténik.  

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy

-          a visszaküldött terméket szervizünk megvizsgálja, és ha a termék használt, koszos, karcos, úgy az okozott károk megtérítése miatt a vételárból a kár értéke levonásra kerül.

-egészségügyi terméket NEM áll módunkban visszavenni. (https://thirashop.hu/shop_help.php?tab=terms  6.2.pont)

Mennyi idő múlva érkezik vissza a pénz a visszaküldött áruért?

A Thirashop legkésőbb a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát.  A visszatérítést a Thirashop mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

Milyen módon kapom vissza a visszaküldött cikkért járó pénzt?

Banki utalással, melyhez küldje el a bankszámlaszámát.

Van lehetőség a csomag elsőbbségi kézhezvételére?(rövidebb várakozási idő)?

Nincs ilyen lehetőség, nem teljesítünk határidős megrendeléseket.

Van lehetőség az árucikkek cseréjére pénzbeszámítással?

Külön/egyedi egyeztetés alapján lehetséges. A visszajuttatott termék vételárát Vevő kuponkód felhasználásával levásárolhatja bármely más termékre. Ennek felajánlási jogát a Thirashop fenntartja magának.

Telefonon szeretnék beszélni az Ügyfélszolgálattal.

Telefonos ügyfélszolgálattal nem rendelkezünk, kizárólag írásban tud megkeresni minket a

thirashopugyfelszolgalat@gmail.com címen.

Mikor kapok választ a mailban elküldött kérdésemre?

Az Ügyfélszolgálat a beérkezett levelekre (hétköznap) 24-48 órán belül válaszol.

Mit tegyek, ha cserét vagy javítást kérnék a termékre?

Amennyiben cserét kér a megvásárolt termékre, úgy szíveskedjen MINDEN tartozékával együtt eredeti csomagolásában (a dobozt fóliázva, vagy papírba csomagolva) visszaküldeni a címünkre. CSAK ÉS KIZÁRÓLAG postán maradó normál postai csomagként áll módunkban a visszaküldött terméket átvenni, ezért kérjük csak így adja fel a postán. Postai levélként nem kapjuk meg!

címünk: 

Varga Zsolt   Vecsés 2 posta. (2222 Vecsés, Arany János utca 43.) 

A feladáshoz a postán megadható adatok:

thirashopugyfelszolgalat@gmail.com  tel.: 06/30-582-0421    

A feladáshoz a postán szükséges megadni: mail: thirashopugyfelszolgalat@gmail.com

Az emailen küldött számlát is kérjük kinyomtatva a csomagba tenni és ráírni: KÉREM CSERÉLNI.  

Csak POSTÁN MARADÓ csomagot áll módunkban átvenni, utánvéteset vagy portósat nem.

Az egyszerűbb ügyintézés érdekében a postán kapott csomagazonosítót emailben megírni szíveskedjen.(Ha nem írja meg a csomagazonosítót, akkor a posta NEM adja ki nekünk a csomagot!) 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a viszaküldött terméket szervizünk megvizsgálja, és ha nincs  a terméknek baja úgy az ismételt kiszállítási díj értékét a Vevőnek kell utánvéttel megfizetni. (1.390,-Ft)  Webáruházunk csak a hibás termékek csere kiszállítási díját vállalja.   

Szállítás közben megsérült termék kezelése

Kérjük győződjön meg minden esetben, hogy amikor a futártól átveszi a terméket, az nem sérül vagy törött. Ha törött vagy sérült a termék szíveskedjen jegyzőkönyvet felveteteni a futárral. Amennyiben nem készül jegyzőkönyv, úgy az ÁSZF feltételek szerint utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Hova küldjem vissza a terméket?

Varga Zsolt   Vecsés 2 posta. (2222 Vecsés, Arany János utca 43.) postán maradó normál csomag.

Garanciajegy

Az emailen küldött számla garanciajegyként is szolgál.

Miért nem kaptam visszajelzést a mailcímemre a rendelésről?

Nézze meg a levelező rendszere spam mappáját, esetlegesen ott megtalálja. Ha freemail, vagy citromail levelezőrendszert használ, akkor sajnos a szolgáltató szigorú spam szűrése miatt elképzelhető, hogy nem fogja megkapni levelünket. Erre ráhatásunk nincs. Amennyiben van másik szolgáltatónál email címe, úgy arról szíveskedjen nekünk írni.

Minden további ügyben írjon emailt a thirashopugyfelszolgalat@gmail.com címre!

Tipikus válaszidő (ügy jellegétől függően) 24/48 óra.

Fontos tudnivalók a szállításról:

    • A csomagod előreláthatólag 2-5 munkanapon belül érkezik majd. Sajnos néha rajtunk kívülálló okokból a szállítás dátuma ettől, vagy az általad kérttől eltérhet. Kérlek, légy türelemmel. Amint a csomagod útnak indult, e-mailben értesítünk.
    • Kiszállítás csak munkanapokon reggel 8 és délután 5 óra között lehetséges. Ha nagyon sokan várnak csomagot, előfordulhat, hogy kora este érkezik csak meg.
    • Olyan címet adj meg, ahol egész nap át tudja venni a csomagod valaki!
    • Sajnos hétvégi, vagy munkaidő utáni kiszállításra nincs lehetőség. Mivel a csomagokat nem a posta szállítja, postai átvételre sincs lehetőség.
    • Ideális esetben a csomagot személyesen neked kézbesítik. Nevedben családtagod vagy kollégád is átveheti a küldeményt. Ha senkit nem találnak a címen, a GLS automatikusan megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e neked a csomagot. Általában ez a te érdeked is, de ha ezt szeretnéd elkerülni, gondosan ügyelj arra, hogy elérhető legyél a megadott címen a futárszolgálat által jelzett időpontban!
    • Arról, hogy a futár járt nálad, értesítést kapsz. Aznap rendszerint már nem tud hozzád visszamenni, ha elkerültétek egymást. Ha az adott napon nincs, aki átvegye a csomagod, nem a futárral, hanem a GLS ügyfélszolgálatával kell egyeztetned az ismételt kiszállítás napját.
    • Ha a csomagod már úton van, nincs lehetőség nálunk módosítani az adatokon. Azt sem fogjuk tudni megmondani neked, hogy kinél és hol van épp a csomagod. A GLS futárszolgálattal viszont egyeztethetsz.